سیستم رادیویی NEC

دوشنبه 24 ارديبهشت 1397
9:46
علیرضا

سیستم رادیویی iPASOLINK® EX-Advanced wireless را در جهت پیشرفت در رشد خدمات شبکه، به Wave Broadband ارائه میدهدانتقال بی سیم با ظرفیت بالا که قابل مقایسه با فیبر نوری 10 گیگابیتی در ثانیه است می تواند پلتفرمی برای توسعه سرویس West Coast باشد ایروینگ، تگزاس و توکیو، ژاپن، 30 نوامبر 2017- شرکت NEC امریکا، همراه با شرکت، امروز اعلام کردند که توسط Wave Broadband (شرکتی مستقر در Kirkland که ارائه دهنده ی خدمات پهنای باند است) انتخاب شده اند تا سیستم ارتباطی رادیویی فوق فشرده ی iPASOLINK® EX-Advanced را به عنوان بخشی از گسترش خدمات آنها در West Coast برای آنها پیاده سازی کنند. سیستم بی سیم iPASOLINK EX-Advanced به ارائه دهندگان خدمات پهنای باند ظرفیت انتقالی برابر با 10 گیگابایت در ثانیه در فیبرهای نوری را میدهد، درحالیکه ساخت فیبرهای نوری سنتی از لحاظ هزینه و زمان بسیار بالا هستند.



iPASOLINK EX-Advanced که در سال 2016 به بازار ایالات متحده عرضه شد یکی از اثبات شده ترین محصولات نصب شبکه انتقال بی سیم فضای باز 80GHz 10Gbps در بازار ایالات متحده است. سیستم فشرده و سبک وزن، با استفاده از چندین رابط اترنت نوری 10 گیگابیتی از طریق فرکانس های مجاز 80 گیگاهرتزی، امکان استفاده سریع و انتقال پهن باند را فراهم می کند. جان کروز، معاون رئیس استقرار شبکه در Broadband Wave می گوید " سیستم iPASOLINK EX-Advanced به خوبی ظرفیت انتقال 10 گیگابایتی، قابلیت های داده ها، و قابلیت اطمینان مورد نیاز این شرکت را براورده میکند. با استفاده از این پلتفرم، به ویژه در جایی که نصب فیبر نوری دشوار است، ما قادر به گسترش مناطق خدماتی و اضافه کردن مشترکین در West Coast خواهیم بود." مت انگلمن، معاون رئیس شرکت NEC امریکا می گوید " ما خوشحال هستیم که Wave Broadband از سیستم iPASOLINK EX-Advanced ما برای تقویت رشد کسب و کار خود در واشنگتن، اورگان و کالیفرنیا استفاده کرده است. حمایت و تعهد خود را برای ارائه خدمات عالی به West Coast ادامه خواهد داد."
دارای یک تاریخچه رسمی در ارائه سیستم های رادیویی انتقال بی سیم بسیار قابل اعتماد است. سری PASOLINK NEC دارای طیف گسترده ای از فن آوری های بی سیم پیشرفته ای است که تحت شرایط محیط زیستی چالش برانگیز پدید آمده اند.
هدف محاسبات محرمانه آژور محافظت از اطلاعات در حین استفاده، و رمزنگاری داده در صورتی که مورد دستکاری قرار گیرد می باشد. داده ها در حین استفاده در بالاترین درجه از خطر هستند، هنگام انتقال از یک پایگاه داده امن در اطراف سرورها یا برنامه ها در حافظه. بنابراینمایکروسافت در حال راه اندازی تکنولوژی جدیدی برای سرورویندوز و آژور می باشد که از اطلاعات در حین پردازش شدن محافظت می کند.
مایکروسافت ادعا می کند که این سرویس که پردازش محرمانه آژور نامیده می شود، اولین ارائه دهنده ی پابلیک کلاود است که در حین استفاده امکان رمزگذاری داده را فراهم میکند. رمزگذاری داده ها در حین اینکه مورد دستکاری قرار می گیرند CPU-intensive بوده و هیچ ایرادی بر تاثیر عملکرد این سرویس وجودندارد.
مارک راشنوویچ ، مدیر ارشد فنی آژور ، در پستی در وبلاگ شرکتی نوشت. " علیرغم رفع اشکالات و کنترل های امنیت میکروتیک سایبری پیشرفته، برخی از مشتریان بواسطه ترس از حمله به اطلاعاتشان در حین استفاده، نسبت به انتقال حساس ترین اطلاعات خود به کلاود راغب نیستند. با پردازش محرمانه آنها می توانند داده ها را به آژور منتقل کنند، با این آگاهی که همواره داده های آنها در برابر تهدیدات ایمن هستند، چه در حین استفاده و چه در هنگام عدم استفاده ."
راشینوویچ می گوید: "پردازش محرمانه آژور از یک محیط اجرای مورد اعتماد استفاده میکند . (TEE) تا اطمینا ن حاصل کنند که امکان مشاهده داده ها از بیرون مانند یک ویروس بر روی OS و یا هکری که امتیازات ادمین دریافت کرده است وجود ندارد. این بدا ن معنی است که داده ها می توانند با این اطمینان بخشی که همواره تحت کنترل مشتری اند در کلاود پردازش شوند."


محافظت از داده ها در محیط اجرای مورد اعتماد
راشنوویچ نوشت: "پردازش محرمانه آژور از داده هایی که در TEE ذخیره شده اند محافظت می کند، که همچنین "ENCLAVE" نامیده می شوند. این داده ها تنها از طریق یک کد تایید شده قابل دسترسی اند و اگر کد تغییر یابد یا دستکاری شود، عملکرد ها مسدود می شوند و محیط غیر فعال می شود. ما شاهد کاربرد گسترده پردازش محرمانه آژور در سرتاسر صنایع مختلف هستیم، مانند امور مالی، بهداشت و درمان، هوش مصنوعی و غیره. در امور مالی بعنوان مثال، داده های شخصی و استراتژی های پسیو شبکه مدیریت ثروت دیگر در خارج از TEE قابل مشاهده نخواهد بود. سازما ن های بهداشت و درمان می توانند از طریق به اشتراک گذاری داده های خصوصی شان مانند توالی ژنومی با یکدیگر همکاری کنند تا از طریق یادگیری در چندین مجموعه داده به بینشی عمیق تر دست یابند و از نقض اطلاعات واهمه ای نداشته باشند."
این تکنولوژی در Coco برای بلاکچین شرکتی پشتیبانی شبکه مورد استفاده قرار می گیرد، که مایکروسافت ماه گذشت هآن را معرفی نمود. راشنوویچ اشاره کرد که مایکروسافت در حال حاضر از enclave ها برای محافظت از عملیات های مالی بلاکچین، اطلاعات ذخیره شده در SQL Server و زیرساخت های خود در آژور استفاده می کند. پشتیبانی اولیه در نرم افزار و سخت افزار در دسترس است. پیاده سازی نرم افزار در ویندوز 10 و ویندوز سرور 2016، از طریق TEE اجرا شده در است. پشتیبانی اولیه در نرم افزار و سخت افزار در دسترس است. پیاده سازی نرم افزار در ویندوز 10 و سرور ویندوز 2016، از طریق یک TEE که در اجرا شده است



[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات شبکه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]